Brandcatchers
Maak kennis met brandcatchers. Onze waarden zijn: nieuwsgierig, nuchter, energiek, stoer en eigenzinnig. Nieuwsgierig: we zijn benieuwd naar het verhaal áchter producten of diensten. Met gezonde nieuwsgierigheid, onze sterke dadendrang en gedrevenheid ontfutselen we het DNA van personen en bedrijven. Nuchter: we hebben een nuchtere kijk op zaken. We zijn eerlijk en recht door zee. What you see is what you get. Energiek: doen waar we goed in zijn, dáár krijgen we energie van. Ons oneindige uithoudingsvermogen stelt ons in staat om net zolang door te gaan totdat we beet hebben. Stoer: we durven grenzen te verleggen en af en toe buiten de lijntjes te kleuren om ons doel te catchen. Eigenzinnig: we doen de dingen graag anders dan anderen. Niet per se om anders te zijn, maar omdat we er in geloven dat het beter is om het anders te doen.

Brand guide
Onder de noemer ‘eerst bepalen, dan doorvertalen’ trekken wij er met bedrijven op uit. Tijdens een brand journey gaan we op zoek naar het kloppende hart van een organisatie: wie zijn zij, wat doen ze, wat beloven zij en waarom doen ze wat ze doen. Tijdens twee energieke sessies vangen wij het DNA van een bedrijf en vertalen onze bevindingen door in een brand guide. Een tastbaar en visueel brondocument waarin de identiteit van een organisatie is vastgelegd. Deze ‘blueprint’ stelt een organisatie en haar medewerkers in staat om het merk in de toekomst consistent uit te dragen richting (potentiële) klanten, partners en stakeholders.

Personal Branding
De nieuwe standaard is jezelf als merk zien en dat vervolgens vermarkten. Onder het mom ‘onderscheiden door jezelf te zijn’ doorgronden we tijdens een interactieve sessie iemands ware ‘ik’. Ieder mens is uniek, ook jij. De output van het gesprek dient als basis voor de personal brand guide. Een brondocument waarin de identiteit van een persoon is vastgelegd aan de hand van zijn/haar passie, doelen, waarden en talenten. Deze ‘blueprint’ stelt iemand in staat om zichzelf te presenteren bij een sollicitatie of het binnenhalen van een grote investeerder of opdrachtgever.

Consultancy
Wij catchers hebben een brede kijk op zaken en de expertise in huis om bedrijven verder te helpen. Wij nemen graag plaats aan tafel om op strategisch, tactisch en/of operationeel niveau te adviseren, motiveren en inspireren. Maar ook voor het vormgeven, aansturen en begeleiden van een afspraak, vergadering, hei-dag of creatieve brainstormsessie draaien wij catchers onze hand niet om. Na afloop van een consultant, in welke vorm dan ook, vangen we de winst hiervan in een document. Zodat je alles op een later moment nog eens op je gemak terug kunt lezen of de uitkomst kunt delen met betrokkenen.

Inhoud brand guide

  • Wie de organisatie is
  • Wat zij doet
  • Waarom zij dat doet
  • Missie
  • Visie
  • Doelgroepomschrijving
  • Onderscheidend vermogen
  • Tone of voice
  • Kernwaarden
  • Merkbelofte
  • Pitches: kort, korter en nóg korter
  • Boiler plate

Let’s catch a story to tell
Neem contact op voor meer informatie en de mogelijkheden via info@strooploos.nl of spreek ons aan via de chat ->.