Opdrachtgever:
Rabobank Tilburg en omstreken

Communicatievraagstuk:
Rabobank Tilburg en omstreken organiseert sinds 2014 de Rabo Starter van het Kwartaal verkiezing in het Ontmoetingscentrum. Dit is inmiddels uitgegroeid tot een welbekend begrip. Hiermee biedt de bank startende ondernemers een podium en ondersteunt ze met een vliegende start in de regio. De winnaar ontvangt een boost in de lokale media en een bedrijfsvideo. Aan ons de vraag om een bedrijfsvideo voor de nieuwe winnaar, De Reis van 5, te ontwikkelen, een persfoto te ‘schieten’ en de foto voor de cover van Dichterbij te verzorgen.

Het eindresultaat | Bedrijfsvideo:
Een correctieronde hoefde aan de bedrijfsvideo die we ontwikkelden voor  De Reis van 5 niet te pas te komen. De eerste opgeleverde versie werd ook direct de definitieve versie waar zowel onze opdrachtgever als de Rabo Starter van het Kwartaal erg tevreden mee was.

Het eindresultaat | Cover:
Maar liefst 27.000 leden van de Rabobank ontvingen het magazine Dichterbij op 1 september op de deurmat.

Cover

Het team:
Fotografie cover Dichterbij: Priscilla Wagensveld
Fotografie persfoto: Puck Aerns
Videograaf: Tim Frenken
Regisseurs: Puck Aerns & Priscilla Wagensveld

Bregje Swinkels

“Puck en Priscilla hebben voor ons een bedrijfsvideo gemaakt voor de Rabo Starter van het Kwartaal verkiezing. Ze hebben dit erg goed gedaan, gedegen voorbereiding, snelle afstemming en snelle oplevering van resultaat. De film was voor ons in een keer goed, ze hebben goed geluisterd naar onze wensen en dit vertaald in een mooie film.

Bregje SwinkelsRabobank Marketing & Communicatie